הנשיא הרצוג : מחר: משט בהרצליה בסימן 100 שנים להולדת הנשיא חיים הרצוג - כבוד הנשיא, בוז׳י הרצוג, בהצלחה!

הנשיא הרצוג : מחר: משט בהרצליה בסימן 100 שנים להולדת הנשיא חיים הרצוג - כבוד הנשיא, בוז׳י הרצוג, בהצלחה!. במהלך הקריירה שלו, הנשיא הנבחר הרצוג הוכיח את מחויבותו. אך לא די בכך, לדעתי, בשביל להיכנס אל משכן הנשיא. 119 ח״כים השתתפו בהצבעה ממנסור עבאס נעדר. יצחק הרצוג הוכיח את יכולותיו הדיפלומטיות והפוליטיות פעמים רבות. משימתך הגדולה היא לאחד את העם

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בירך: אך לא די בכך, לדעתי, בשביל להיכנס אל משכן הנשיא. בין הבחירות לנשיאות להכרזה האפשרית על הקמת ממשלה, יום פוליטי סוער עובר על ישראל. במהלך הקריירה שלו, הנשיא הנבחר הרצוג הוכיח את מחויבותו. אירוע בחירת הנשיא/ה ה־11 של מדינת ישראל יוצא לדרך הבוקר (רביעי) במשכן הכנסת.

פיקיוויקי - מאגר תמונות שיתופי לשימוש חופשי - ביקור הנשיא ...
פיקיוויקי - מאגר תמונות שיתופי לשימוש חופשי - ביקור הנשיא ... from upload.wikimedia.org
משימתך הגדולה היא לאחד את העם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בירך: הרצוג גבר ברוב מוחץ של 87 תומכים, המספר הגבוה ביותר מקום המדינה, על 26 התומכים של יריבתו מרים פרץ, עמה התחבק ביציע המליאה כשלאחר מכן צפו השניים יחד בהצבעה. אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו… ניסיונו הבינלאומי, היכרותו ופעילותו עם גופים בינלאומיים, הן בהיותו יור. רוב של 87 חברי כנסת בחרו בשר לשעבר לתפקיד נשיא המדינה, שיחליף את ריבלין. במהלך הקריירה שלו, הנשיא הנבחר הרצוג הוכיח את מחויבותו. כוונתי להיות נשיא של כולם, יש לשמור על עמודי התווך של הדמוקרטיה.

29.0k members in the ani_bm community.

רמי יצהר 2 ביוני 2021 יצחק בוז׳י הרצוג הוא הנשיא החדש של מדינת ישראל. הרצוג קרוי על שם סבו, הרב הראשי לישראל יצחק אייזיק הלוי הרצוג. הרצוג, בנו של הנשיא השישי המנוח, חיים הרצוג, הוא המועמד המוביל. היום הציג השר לשעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, 27 חתימות של חברי כנסת בהם רבים מן הימין. 119 ח״כים השתתפו בהצבעה ממנסור עבאס נעדר. בחרדת קודש ובהתרגשות גדולה, הנני העני ממעש, מקבל עלי את בחירת כנסת. בתום ספירת הקולות, זכה יצחק הרצוג לרוב הכי גדול אי פעם של 87 חברי כנסת שתמכו בו, לעומת 27 קולות בלבד. יצחק הרצוג הוכיח את יכולותיו הדיפלומטיות והפוליטיות פעמים רבות. The hivite, the prince of the land, kjv: הרצוג, בנו של הנשיא השישי חיים הרצוג ונכדו של הרב הראשי הראשון יצחק אייזיק הלוי הרצוג, מכיר מקרוב את המערכת והבירוקרטיה, והתכונן זמן רב למערכה הזו. נבחר לנו נשיא ראוי, אני נושאת תפילה להצלחתו | נתניהו: מליאת הכנסת תתכנס לישיבה מיוחדת בשעה 11:00, שבה יבחרו החכים באופן חשאי בין יור הסוכנות היהודית יצחק הרצוג לבין כלת פרס ישראל מרים פרץ. אחרי בחירתו של יצחק (בוז'י) הרצוג לנשיא המדינה, שוחחו איתו הרב הראשי הגרד לאו והראשון לציון הגרי יוסף, שהזכירו כי הוא ממשיך את דרכו של סביו, הרב הראשי הגאון רבי יצחק הרצוג זצוקל, על שמו קרוי הנשיא הבא של מדינת ישראל

מאחל להרצוג הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל | בנט: The hivite, the prince of the land, kjv: בחרדת קודש ובהתרגשות גדולה, הנני העני ממעש, מקבל עלי את בחירת כנסת. אירוע בחירת הנשיא/ה ה־11 של מדינת ישראל יוצא לדרך הבוקר (רביעי) במשכן הכנסת. כוונתי להיות נשיא של כולם, יש לשמור על עמודי התווך של הדמוקרטיה.

הנשיא חיים הרצוג בביקורו בקריית מוצקין שנות ה-80 | Kiryat ...
הנשיא חיים הרצוג בביקורו בקריית מוצקין שנות ה-80 | Kiryat ... from live.staticflickr.com
הרצוג גבר ברוב מוחץ של 87 תומכים, המספר הגבוה ביותר מקום המדינה, על 26 התומכים של יריבתו מרים פרץ, עמה התחבק ביציע המליאה כשלאחר מכן צפו השניים יחד בהצבעה. אירוע בחירת הנשיא/ה ה־11 של מדינת ישראל יוצא לדרך הבוקר (רביעי) במשכן הכנסת. הנשיא הבא יידרש לחבר מחדש את הקרע בינינו ולהבטיח שכל האזרחים יחושו שייכים ושווים הרצוג קרוי על שם סבו, הרב הראשי לישראל יצחק אייזיק הלוי הרצוג. The hivite, the prince of the land, kjv: רוב של 87 חברי כנסת בחרו בשר לשעבר לתפקיד נשיא המדינה, שיחליף את ריבלין. בתום ספירת הקולות, זכה יצחק הרצוג לרוב הכי גדול אי פעם של 87 חברי כנסת שתמכו בו, לעומת 27 קולות בלבד. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בירך:

בתום ספירת הקולות, זכה יצחק הרצוג לרוב הכי גדול אי פעם של 87 חברי כנסת שתמכו בו, לעומת 27 קולות בלבד.

מאחל להרצוג הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל | בנט: בתום ספירת הקולות, זכה יצחק הרצוג לרוב הכי גדול אי פעם של 87 חברי כנסת שתמכו בו, לעומת 27 קולות בלבד. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בירך: הרצוג, בנו של הנשיא השישי המנוח, חיים הרצוג, הוא המועמד המוביל. מקבל עליי את האחריות הכבדה. בין הבחירות לנשיאות להכרזה האפשרית על הקמת ממשלה, יום פוליטי סוער עובר על ישראל. כוונתי להיות נשיא של כולם, יש לשמור על עמודי התווך של הדמוקרטיה. רוב של 87 חברי כנסת בחרו בשר לשעבר לתפקיד נשיא המדינה, שיחליף את ריבלין. הרצוג גבר ברוב מוחץ של 87 תומכים, המספר הגבוה ביותר מקום המדינה, על 26 התומכים של יריבתו מרים פרץ, עמה התחבק ביציע המליאה כשלאחר מכן צפו השניים יחד בהצבעה. רמי יצהר 2 ביוני 2021 יצחק בוז׳י הרצוג הוא הנשיא החדש של מדינת ישראל. הנשיא הבא יידרש לחבר מחדש את הקרע בינינו ולהבטיח שכל האזרחים יחושו שייכים ושווים מליאת הכנסת תתכנס לישיבה מיוחדת בשעה 11:00, שבה יבחרו החכים באופן חשאי בין יור הסוכנות היהודית יצחק הרצוג לבין כלת פרס ישראל מרים פרץ. הרצוג קרוי על שם סבו, הרב הראשי לישראל יצחק אייזיק הלוי הרצוג.

הנשיא יצחק (בוז'י) הרצוג ועידת הבחירות ערוץ 20 צילום: הוא מכיר היטב את משכן הנשיא מימי כהונתו של אביו, נשיא המדינה השישי חיים הרצוג בוז׳י הרצוג ומרים פרץ הם הראשונים שהגישו את מועמדותם לנשיאות. אירוע בחירת הנשיא/ה ה־11 של מדינת ישראל יוצא לדרך הבוקר (רביעי) במשכן הכנסת. בחרדת קודש ובהתרגשות גדולה, הנני העני ממעש, מקבל עלי את בחירת כנסת.

לזכרו של חיים הרצוג : תפוז בלוגים-טיול בעיר
לזכרו של חיים הרצוג : תפוז בלוגים-טיול בעיר from img1.tapuz.co.il
מקבל עליי את האחריות הכבדה. 29.0k members in the ani_bm community. הרצוג קרוי על שם סבו, הרב הראשי לישראל יצחק אייזיק הלוי הרצוג. הרצוג גבר ברוב מוחץ של 87 תומכים, המספר הגבוה ביותר מקום המדינה, על 26 התומכים של יריבתו מרים פרץ, עמה התחבק ביציע המליאה כשלאחר מכן צפו השניים יחד בהצבעה. כבוד הנשיא, בוז׳י הרצוג, בהצלחה! 119 ח״כים השתתפו בהצבעה ממנסור עבאס נעדר. ארנון למפרום (עורך), חיים הרצוג: רמי יצהר 2 ביוני 2021 יצחק בוז׳י הרצוג הוא הנשיא החדש של מדינת ישראל.

הרצוג קרוי על שם סבו, הרב הראשי לישראל יצחק אייזיק הלוי הרצוג.

הרצוג קרוי על שם סבו, הרב הראשי לישראל יצחק אייזיק הלוי הרצוג. הנשיא הבא יידרש לחבר מחדש את הקרע בינינו ולהבטיח שכל האזרחים יחושו שייכים ושווים 119 ח״כים השתתפו בהצבעה ממנסור עבאס נעדר. יצחק הרצוג הוכיח את יכולותיו הדיפלומטיות והפוליטיות פעמים רבות. בין הבחירות לנשיאות להכרזה האפשרית על הקמת ממשלה, יום פוליטי סוער עובר על ישראל. בתום ספירת הקולות, זכה יצחק הרצוג לרוב הכי גדול אי פעם של 87 חברי כנסת שתמכו בו, לעומת 27 קולות בלבד. הוא מכיר היטב את משכן הנשיא מימי כהונתו של אביו, נשיא המדינה השישי חיים הרצוג במהלך הקריירה שלו, הנשיא הנבחר הרצוג הוכיח את מחויבותו. אני מברך את יצחק הרצוג על בחירתו… שריה דיאמנט נשיא חדש למדינת ישראל: מאחל להרצוג הצלחה רבה בשם כל אזרחי ישראל | בנט: מקבל עליי את האחריות הכבדה. אך לא די בכך, לדעתי, בשביל להיכנס אל משכן הנשיא.